Udvalgte platforme

Her får du et hurtigt overblik over vores mest populære platforme og relevante tal - baseret på månedlige statistikker.
Livsstil og livslektioner

Connery.dk

Connery.dk er et stilsikkert livsstilssite. Her fokuserer vi på de emner, som vi synes er interessante i vores egen hverdag. Det betyder, at vi producerer et levende site, som er ærligt og råt for usødet. Connery.dk er derfor et magasin som følger tidens trend, uden at gå på kompromis med en forudindtaget indstilling til livet.
  • 182.000 besøgende
  • 234.000 sidevisninger
  • 41.000 Facebook fans
  • 2.600 Instagram følgere
  • 26.000 Newsletter modtagere
Danmarks stærkeste drengerøvsbrand

Magasinet M!

M! er Danmarks største livsstilsmagasin for mænd. Første nummer udkom i oktober 1997 og sidste nummer (indtil videre) udkom i 2015. I dag udkommer M! dagligt på mmm.dk, som Danmarks største livsstilssite for mænd - primært i aldersgruppen 15-35.
  • 665.000 besøgende
  • 1.2 millioner sidevisninger
  • 180.000 Facebook fans
  • 39.500 Instagram følgere
  • 24.000 Newsletter modtagere
Kærlighed til mad

Mandekogebogen

”Ratatouille – det ser flot ud, men hvor er kødet?”, var blot én af de spørgsmål, der dukkede op under opstarten på dette projekt – og spørgsmålet i sig selv er nærmest essensen af, hvad dette projekt skal bidrage med i samfundet. Mandekogebogen begrænser sig ikke.
  • 15.000 besøgende
  • 19.000 sidevisninger
  • 1400 Facebook fans
  • 1.500 Instagram følgere
#mandemad

Influencer: Rasmus

Rallekj formidler produkter til skræddersyede cases, som appellerer direkte til dedikerede, organiske brugere med spot på hjemmelavet og amatørkokkens eksperimenter.
  • 14.000 Personlige følgere
  • 18-44 årige kvinder og mænd (43/57)
  • Interesser: Madlavning, selvforsyning, alkohol, køkkenudstyr
#menslifestyle

Influencer: Mikkel

Appellerer til drengerøven og gentlemanden med rejsesyge, tech-kærlighed og frirummet for moderne mænd. Opslag agerer fingeren på pulsen i forhold til nye trends målrettet til en dedikeret målgruppe af unge mænd.
  • 6.400 Personlige følgere
  • 18-34 årige mænd og kvinder (59/41)
  • Interesser: Biler, gadgets, herremode, outdoor/travel, gaming
Close