Udvalgte cases
Advertorial + video
Lenovo Yoga Book
Kreativ test af Lenovo Yoga Book.Lenovo ønskede at showcase de kreative features ved deres hybrid-PC Lenovo Yoga Book.Vi teamede op med en illustrator, der kunne demonstrere de kreative muligheder i maskinen, mens vi stod for copy, videoproduktion og distribution.Se resultatet her: Lenovo Yoga Book - Kreativ Test. Bonus: Videoen lever sit eget organiske liv på Youtube, hvor den har indkasseret 60.000+ views.
Eksponeringskampagne + Konkurrence
Thansen nytårskampagne
Thansen havde et ønske om at skabe eksponering for deres fyrværkeri-kampagne til en dedikeret målgruppe af drengerøve. Dette blev løst ved hjælp af en kombineret pakke, der bundet op på en konkurrence med leadopsamling, også indebar display-annoncering på tværs af medier, social media fokus og email-marketing.
Advertorial + influencer kampagne
Gastrotools
Globaltools er forhandler af kvalitetsknive. For at udbrede budskabet om produkterne, har vi produceret en produktfoksueret advertorial på Mandekogebogen.dk og et dedikeret instagram-push hos madinfluent rallekj, bestående af både stories og fotoposts.
Influencer-kampagne og opskriftsudvikling
Madkulturen: Kartoffelkærlighed
Madkulturen er en vidensinstitution under Miljø- og fødevareministeriet. I efteråret 2018 valgte de at sætte fokus på kartofler i det danske køkken. Dette løste vi ved hjælp af en dedikeret influencer-indsats, hvor Rasmus (rallekj) præsenterede en række kartoffelretter på både Instagram og Mandekogebogen.dk
Instagram og blogindlæg
Samsung Galaxy Watch
Samsung ønskede op mod jul, at sætte ekstra fokus på deres nye produkt: Samsung Galaxy Watch. Mikkel deltog i en influencerkampagne, hvori produkterne endte ud i en rækkes sponserede instagram-opslag og stories, og et blogindlæg.